Ukrainian DAO - Community elections for 3 Governor positions

Вітаю, Harmony!
Я Макс, і хочу також долучитись до ком’юніті, щоб внести свій вклад в web3.
Розкажу коротенько про себе.

Я блокчейн розробник. В блокчейн індустрії з 2018 року. Займаюсь розробкою блокчей рішень, та механізмів. Я та наша команда змогли реалізувати досить цікаві проекти, одним з яких ви могли бути знайомі. Це наш проект – TowerOfBabel, в якому я і являюсь головним блокчейн архітектором і співавтором. Обрали harmony після знайомства на відомій блокчейн конференції. У нас ще досить багато ідей стосовно нашого проекту, в особливості і технічних, тому слідкуйте за нами, буде багато цікавого :wink:. На разі з 2020 року, я займаюсь розробкою смарт контрактів на solidity, та ще активніше вивчаю нові технології, одним з яких і став harmony.

Для чого я тут ?
Мені дуже сподобалось ком’юніті harmony, та її ініціативність. Я прихильник web3 майбутнього та децентралізації. Хотів би ближче знайомитись з цікавими людьми і сам ділитись досвідом.Буду радий допомогти в розвитку :blush:

Hello, Harmony!
I’m Max, and I also want to join the community to contribute to web3.
I will tell you briefly about myself.

I am a blockchain developer. I am in the blockchain industry since 2018. I develop blockchain solutions and mechanisms. I with my team implemented very interesting projects, one of which you may have known. It is TowerOfBabel, in which I am the main blockchain architect and co-author. We chose harmony as blockchain after meeting with Harmony agents at a famous blockchain conference. We still have a lot of ideas about our project, especially technical ones, so follow us, there will be a lot of interesting things)). Since 2020, I am developing smart contracts on Solidity, and even more actively studying new technologies, one of which was Harmony.

Why am I here? I really liked the Harmony community and its initiative. I am a supporter of the web3 for future and decentralization. Also, I would like to get acquainted with interesting people and share my experience.

4 Likes